Vi tar riskerna så att du kan ta körkortet!

Har du möjlighet att övningsköra 2-4 gånger i veckan? Då kan det gå snabbt med körkortet.

Rattens Trafikskola i Sollentuna Centrum har vi utbildat över 10.000 elever sedan 1993. Intensivkurser och intensivutbildningar är vår specialitet, särskilt för dig som tänker göra ”uppkörningen” här i Sollentuna. Förutom vardagar så har vi lektionstider på kvällar fram till 21 och helger fram till 17. Det finns därför alla möjligheter för dig att kombinera körkortsutbildningen med arbete och studier. Vi har också något som vi som trafikskola är alldels unika om i Sverige: vår autentiska och fullutrustade italienska espressobar med uteservering under sommaren.

Upplägget för en intensivkurs hos oss är enkelt:

Steg 1: Besök på kontoret för planering och bokning med vår kunniga receptionist som är spindeln i nätet. Vi bokar in teoriprovet, förarprovet samt riskutbildningarna redan denna dag!

Steg 2: Du övningskör enligt planeringen. Under tiden studerar du teorin och deltar på Risk 1 och Risk 2 (halkbanan).

Steg 3: Du skriver teoriprovet och gör därefter förarprovet (uppkörningen).

Du har alltså möjlighet att köra varje dag, både kvällar och helger, för att så snart som möjligt kunna vara redo inför uppkörningen.

Intensivkurser ställer höga krav på dig som elev. Du behöver under tiden du övningskör studera teorin ganska intensivt. Du har tillgång till vår portal med digitala prov som tydligt visar din kunskapsnivå. När du är uppe i 90% godkända prov är du redo för att skriva teoriprovet. Därefter återstår endast förarprovet innan du är klar.

Många nybörjare kör på paket X-Large som intensivkurs. Elever med lite mer körvana brukar välja paket Large eller Medium. Hos oss är paketvalet flexibelt: du kan lägga till lektioner med samma rabatt om det skulle behövas. Skulle du klara av uppkörningen och har lektioner tillgodo, då återbetalar vi resterande lektioner till fullo. Du ska helt enkelt inte behöva betala mer än vad som behövs. Sist men inte minst: för dig som kör en intensivkurs är det fritt fram att njuta av vår kaffemeny från vår genuina espresso bar, samma goda kaffe som du hittar på Gateau m.fl.

Påbörja din utbildning redan inom 1 dag genom att betala och boka paketet online. Receptionen ringer upp dig samma dag för bokning.

-Boka och betala paket X-Large med Klarna eller kort

-Boka och betala paket Large med Klarna eller kort

-Boka och Betala paket Medium med Klarna eller kort

Kontakta oss om du önskar köpa paketen via faktura eller på plats.

Ring oss på 08-29 44 48 eller mejla dina frågor och funderingar till info@rattenstrafikskola.se så hör vi av oss omgående.

Väl mött!

PS. Glöm inte att ta med kakor till oss när du har körkortet i handen.

Reception

Utbildningssal